neděle 23. února 2014

chvála prasátku....

....a jeho sádlíčku-čas od času nakoupíme syrové sádlo a škvaříme škvarky a přepouštíme sádlíčko.Zdravokárci teď zřejmě obracejí oči v sloup-ale věřte nebo ne,vždycky když se mi ozvou žaludeční vředy,vím že mi pomůže moje osvědčená medicína-chleba s domácím sádlem.Nevím jak to působí,ale na mne to zaručeně zabírá......a navíc-opravdu s tímto sádlíčkem zacházíme jako s medicínou,je to takový mls po těžké práci-nebaštíme ho denně.....no a o to víc se zase těšíme na další...........mňam.....





....krásné nedělní odpoledne provoněné jarem,sluníčkem a.....sádlíčkem.....zuzka

4 komentáře:

  1. Och, škvarky, mňam! :)
    A chlieb s masťou a cibuľou nadrobno...mňam tiež. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzi, nasi predkovia nepouzivali nic ine ako mast..a dozivali sa vysokeho veku...:) nepoznali chorestelor a ine neduhy...:) mast je pre ludsky organizmus lahsie stravitelny ako tie umele masla...takze napr. pri vysmazani sa snazim pouzivat len mast...chlieb z mastou a cibulkou som uz nemala ani nepamatam...dobry napad..:)), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem škvarky u řezníka na tržíčku a namlela je. ňamka :-) A je mi jedno, jestli si někdo myslí, že to není zdravé. Nemáme to každý den.

    OdpovědětVymazat