úterý 28. května 2013

....OŠUNTĚLÁ KRÁSA...

.....láska k shabby chic se nevyhla ani mému srdci,je to životní styl mé romantické duši blízký.....,musím s ním,ale jednat uvážlivě,s ohledem na zbytek rodiny,která mé nadšení nesdílí........,koutek u mé postele,je ale jen a jen můj,a pohled z ní,když ráno otevřu oči patří mému shabby nebíčku......


....občas si jen tak fouknu do peříček......a sním.....rozjímám.....
























......každá fotečka mi přišla něčím zajímavá,žádná se mi nehtěla vymazat,doufám,že milovnice shabby jsem potěšila.....mějte se moc krásně....zuzka

1 komentář:

  1. Zuzanko, děkuji moc za radu na mé stránce. Udělala jste dobrý skutek, ty se s láskou oplácí. Děkuji, jste moc hodná. Písněte mi na Vás email, vera.si@seznam.cz
    Hezký den Věrka

    OdpovědětVymazat