neděle 8. prosince 2013

...KRÁSNÝ ADVENT...

...krásný advent přeju všem,příjemné posezení u druhé adventní svíčky a krásné chvilky strávené při brouzdání na vánočně naladěných blozích....

                   .....můj anděl strážný má již nějaký čas dovolenou-asi bych si už zasloužila vyfasovat nějakého s mladšími křídly,aby mě stíhal rychleji obletovat,ale nebojte,nebudu si tady stýskat a naříkat,vlastně je to tak,že právě vy a vaše blogy jste tím,co mě pomáhá a co mě dokáže zahřát u srdíčka....VY a vaše tvoření,VAŠE milá slova a VAŠE dobrá srdce jsou pro mne inspirací.....

                ....no a tvořeníčko a hlavně to vánoční je taková malá vzpruha na duši,a při brouzdání na netu jsem se nechala inspirovat věncem ve starém rámu-vždyť proč by měl věnec viset jen na dveřích?

             no a tak nám tenhle věneček zdobí obývací pokoj a tvoří krásnou předvánoční
                       atmosféru.....





      .....krásný advent! a? prosíííím-MĚJTE SE RÁDI!.....zuzka

2 komentáře:

  1. Zuzko, Věnec je moc pěkný a v tom rámu - zajímavý nápad, pěkný a klidný advent,
    Marcela

    OdpovědětVymazat