neděle 25. května 2014

bezové pokušení...

...miluji vůni bezu...tuhle vůni buď zbožňujete nebo nesnášíte.Já patřím do skupiny naprostých bezových fetišistů...tohle období je prostě rájem pro můj nos,kudy chodím tudy ňuchám....
      A aby si užily nejen smysly čichové,ale i chuťové,vymyslela jsem si tenhle lahodný dezertík ala charlotte,jak jinak než bezový...skvělé to využití bezového sirupu...




receptík vlastně neexistuje,řídila jsem se návodem na želatinovém ztužovači a jako základ jsem použila šlehačku,jogurt,kondenzované mléko,citronovou šťávu...no a BEZOVÝ SIRUP...
  Výsledek stál za to,vznikl opravdu osvěžující lehoučký dortík-skvělý na letní podvečer.
      Tak co?Zkusíte to se mnou?





...hmmm...ještě teď mám kuchyň provoněnou bezovými kvítky...

               mějte se krásně,a užívejte si těch úžasných vůní,které nám příroda nabízí...zuzka

2 komentáře: