sobota 6. dubna 2013

tak trošku retro....

.....co bych to byla za žínku domácí,kdybych v sobotu dopoledne zahálela....A TAK NEZAHÁLÍM!
        domácí karamely jsem chtěla skusit už dávno,no a na první pokus nedopadly nejhůř,jsou podobné spíš krowkám,ale pro mne je to plus,protože krowky zbožńuju.....,bílé a růžové bonbónky jsou z mléčné hmoty-sušené mléko a stejný podíl cukru zpracovat s vodou v tvárnou hmotu,a bonbónky jsou na světě,můžete udělat i klasicky s máslem,ale nebyly by moc trvanlivé.....
             no a sušenky?OBJEVILA JSEM OBJEVENÉ!chtěla jsem udělat obyč linecké,ale pochybělo mi máslo,tak jsem přidala trochu medu,pak jsem si řekla-jestlipak nebudou s tím medem moc těžké?!přidám aspoň prdopeč-no a prdopeč byl k mání jenom perníkový-no a co že mi to nakonec vzniklo?ÁNO,špekulatís-takový český,ale můj.....
            a oplatečky jsou vlastně jednoduché,suché pláty naplníte čímkoli,já jsem do másloSalkové náplně přidala trochu instantního kafe-no a jsou tu KAVENKY....
          DOBRÉ CHUTNÁNÍ.......




 







......a teprve,až to všechno nandáte do sklenic s vlastní retro etiketou-budete ta správná ŽÍNKA DOMÁCÍ!

KRÁSNÝ ZBYTEK DNE,snad už trošku sluníčkový....zuzka.

7 komentářů:

  1. Ahoj Zuzka, vidím, že nezaháľaš. Si všestranne nadaná a veľmi kreatívna, čo je žiaduce vo svete blogovania.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzanka, ďakujem za návštevu u mňa na blogu. Opäť som vďaka tomu objavila nový blog plný zaujímavých vecí. Krásny deň Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzka tady je krásně. Moc pěkný blog. Pěkný den přeje .Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, takové krásné dózy..... u nás by plné nevydržely, to bych musela karamelky a sušenky vyrábět dvakrát denně:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Zuzanko! Ty dózy vypadají nádherně, stejně tak i polička na které stojí :-) A vůbec jsi moc šikovná - přes vyrábění dobrot po různé ruční práce! Ať se ti i nadále daří. Krásný den, Simča.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý večer Zuzka, cez Andrejkin blog som sa preklikala až sem a som príjemne prekvapená. Objavila som ďalší milý blog plný kreatívnych nápadov, zavarovačky ako dózy na cukrovinky sú skvelý nápad a s dovolením sa nechám inšpirovať. Pekný víkend. Renata

    OdpovědětVymazat